söndag 31 januari 2010

Förkylt är det här

Och det verkar var och varannan vara. Eller så har
de magsjuka. Det är bara att ta det lite lugnt. Har
man inte feber så går det väl an. Men det går åt
mycket snytpapper.

Vi var ute en sväng i helgen. Lite luft fick vi och Dilko
fick springa lite fast hon hade problem med de höga
plogkanterna. Hon fick hålla sig på vägen.

Har stickat en mobilvante. Nu har man ju inte den nyaste
mobilen, man kan nog kalla den för antik. Men den passade
perfekt.

Snöigt o kallt har vi haft hela dagen. Än är det långt till vår.
Men man har ju nåt att längta till.
Hoppas man känner sig lite bättre imorgon när det är jobbdags.

Ha en bra vecka.
Lilian

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Ja, du får krya på dig.
Jag tycker inte det spelar så stor roll vilken mobil man har bara den fungerar att ringa på. Jag har bara arbetsmobil och när jag måste byta brukar jag fråga om en enkel som jag bara kan ringa och skicka sms från, finns inte längre får jag alltid till svar. Förstår inte varför man ska ha en som har massa finesser som man inte använder ändå.

Lilla My sa...

Här har vi fått en massa snö och snöyra har vi också haft. Jag börjar verkligen bli led på vintern längtar till våren och att vi nu skulle få lite varmare än vad vi hittills haft.
Tjusigt mobilvante du stickat!
Krya på dig
Kram