torsdag 19 november 2009

Skönt

nu har jag fäst alla trådar. Har hållit på i två kvällar.
Nu är det bara att bestämma vem som ska få vad.
Tror jag har lite koll på det.
Det värsta tycker jag är att slå in. Brukar när jag
handlar i affären tigga till mig kartonger. Kanske
man skulle fråga om det gick att köpa typ sådana
kartonger.
Har redan tänkt ut vilka blommor jag skall ha i sommar.
Är med i fröbyten och tittat på fröfirmor på nätet. Kul det
blir nog en sommar nästa år också.

Lite less blir man på siffror. Håller på hela tiden med skyltar
som sitter på lastbilarna. De ska fasen stämma annars blir
det kaos. Skönt är det att när klockan närmar sig fyra att
få trampa hem.

Snart är det helg. Härligt.
Ha det gott.
Lilian

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Skönt att veta att det kommer ännu en sommar när man bara har regn och blåst hela tiden. Den här hösten har varit tung.
Så du håller på med siffror på ditt vis, jag håller ju på hela dagarna med siffror. Man blir trött på det. Fast jag får vänta tills kl fem innan jag kan packa ihop, utom på fredagar för då får jag gå kl tre och det är så skönt.
Ha en skön helg och hoppas du får lite sol på lördag som vi blivit lovade här.

Lilla My sa...

Nu när det är så mörkt ute är det skönt att tänka på sommaren igen och på vilka frön man ska ha i år....
LÄngtar också att dagen ska vara slut för jag har ledig helg och det är julöppning i Jeppis den här helgen, kul!
Ha det bra