lördag 2 maj 2009

Sköna Maj du är välkommen.

Åter en fin dag. Vilken fin helg vi haft med härligt väder.
Veckorna går fort nu, kanske beror det på att vi är
lediga ganska mycket. Vi har en härlig tid framöver.

Glad blev jag när jag vunnit. Tycker inte jag har nån tur men
när man vinner så blir man så himla glad. Jag vann stickmarkörer.
Äger inga sådana så kul att jag vann.

I helgen har vi firat in våren med att lyssna på skönsång.

Och majbrasor förstås.
I kväll har vi tänkt åka ut till dotterns stuga och ligga över där.Brrr.... kallt
blir det nog, men jag ska testa min nya sovsäck. Tror vi väntar med att sova
i tält, vi har ännu ganska kalla nätter.
Ha det.
Lilian


2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Grattis till vinsten. Där ser du att det hjälpte att vi höll tummarna för dig. Hoppas ni får trevligt vid dottern och ni gör nog klokt i att inte sova i tält ännu. Vi hade -5 grader kl 6 idag. Men dagarna är underbara.

Lilla My sa...

Å Grattis till vinsten alltid kul att vinna. Jag gör det mera sällan..
Här har det också varit ett otroligt härligt väder så nu har jag börjat svinga räfsan i trädgården, känns av i kroppen idag...
Ha en skön söndag
Lotta