söndag 3 februari 2013

Strålande sol

och -15grader kallt. Passade perfekt med en skidtur då.
Kanske en aning kallt men det gick bra. Vi fick ji lite
sol på oss och det behöver man nog.

Men för dessa tappra krigare som höll större fart än vi så kunde det ju
bli lite kallt om nosen. Som synes så var det full fart i spåren. De åker
Röbäcks Ski-maraton.

Dessa virkade mössor gick fort och lätt att göra. Hittade mönstret i en
blogg som ligger i min blogglista. Hjärtanen hittade jag i bloggen tålamodpåsen.
Hjärtmönstret ska jag spara på, man kan nog pynta vantar också med dessa.Hoppas
de passar småtjejerna.
Min verdisjal är också klar. Den största sjal jag någonsin virkat. Hur fotar
man den? Kanske min dotter som är lite frusen får den. För mjuk och varm
är den verkligen.

En ny vecka på gång och man hoppas man slipper allt för mycket snö.
Tycker det räcker nu. Men så är det, något lagomt finns inte.

Ha de bra.
Lilian

Inga kommentarer: