onsdag 22 augusti 2012

Äntligen

blir det skrivit här. Långt mellan gångerna blir det.
Annars så är det full rulle här. Skördar skördar och
åter skördar. Måste ha varir en bra vinter och vår.

Under min semestern var jag över kvarken. Mycket fint att se men ack
så vemodigt med dessa krigsgravar.

Läser gör jag också för fullt. Dessa tänker jag plöja genom. Har läst en bra
deckare av Kristina Ohlsson "Änglavakter". Så bra, kunde nästan inte lämna
den ifrån mig. Nu är hösten räddad iallafall.

Helgen som vart så firade vi Elma som fyllde 10. Full rulle blir det när
släkten samlas. Tur med vädret hade vi också.

Nu är det nog dags för att göra sig i ordning för jobb. Nu är det
eftermiddagsskift som gäller. Går nog det också, men trött blir
man.
Ha de gott.
Lilian

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Kul att du får så mycket att skörda nu efter allt förberedande du haft.
Jag var i dina krokar i somras och när jag såg volvo skylten tänkte jag på dig.