söndag 27 maj 2012

Länge sen sist.

Blir inte ofta man är inne här och skriver. Har så mycket med det jordiska.
Mycket grävning blir det. Men nu är jag snart färdig. Är bara potatisen
som ska ner i jorden och mina grönsaksplantor. Men där behöver man
då inte ha bråttom, växer ändå inte om det är för kallt i jorden.

Idag grattade jag Joel hockeykillen som fyller moppe. Tänk vad tiden går fort.

Soligt och fint väder var det. Perfekt att sitta ute och fika. Lätt att
ge presenter till tonåringar bara stoppa några hundringar i ett brev
så blir de nöjda.



Som sagt så har vi haft fint väder de senaste dagarna men tyvärr så blir det kallare
nästa vecka. Hoppas det inte blir minusgrader på nätterna, har satt ut mina sommarblommor.
Blev lite less att ha de stående ute är så skönt att få ner de i krukorna.

Har fixat nya glasögon nu ser jag hur klart som helst. Dyrt men nödvändigt.
Ett tandläkarbesök blir det imorgon  inte kul alls men också nödvändigt.

Ha en bra vecka.
                                                                  Lilian                                                                                                            

Inga kommentarer: