torsdag 2 september 2010

Varför

sådde jag inte fler av denna dahlia. Nu när jag ser vilken
häftig färg den har. Den lyser verkligen upp en annars
så grått o trist väder. Nu när mycket håller på att
försvinna så blir man glad när det finns några som
blommar. Men enligt de som spår väder så skulle det
bli varmare...yipeee det behöver vi annars blir hösten
väldigt lång.



Var ju också tvungen att beställa Mian Lodalens nya bok.
Har läst hennes förra bok och tyckte den var bra så nu hoppas
jag den nya är läsvärd.
Har man varit tillräckligt länge på företaget jag jobbar på så får
man gå på aktiefest. Nu har jag vart där i 25år då får man
aktier plus att man får gå på aktiefesten. Vad i hela världen har
man på sig....... här måste nog shoppas.
Klart man måste passa på när de bjuder.
Nu måste jag ut med vovven sen blir det sängen.
Ha de gott
Lilian

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Då får man hoppas att aktien går upp nu då.
Det där med kläder är ett elände, hur mycket man än har i garderoben har man ju aldrig nått att sätta på.

Helena sa...

Halkade in hos dig. Tycker om att det bara är 197 dagar till våren. Bättre än 3.5 månader till jul. Lägger in dig på min blogglista.

Lilla My sa...

Här är det ett och annat som blommar men hösten har nog tagit ut sitt märks det. Gula blad här och där men så ska det ju vara när det är höst.
Trevligt att krypa upp i soffan och läsa en god bok.
Ha det bra
Lotta