söndag 25 oktober 2009

Gråaste av grått

har det varit i helgen.
Inte det bästa vädret att vara ute på. Men vi gjorde ett
försök igår. Vi besökte Arboretom norr igår. Klart att
våren och försommarn är bättre på dessa platser.
Men vi och vovven fick oss en promenad.
Lite kallt var det brr...


Denna Award fick jag av Rosenvante. Tusen tack.
Finns så många bloggar som är så trevliga att läsa och ger
mig så mycket. Jag ger den till er alla.
Yngsta barnbarnet sov över hos oss i helgen. Gick hur bra som
helst. En massa barnfilmer hade han med sig. Alltid kul att se
Bamse och lille skutt. Bamse blir man aldrig less på. Minns
när jag läste för mina egna barn om Bamse. Kan det bero på
att han är så himla snäll.
Idag blev det tårta hos min yngsta dotter som har fyllt år i
veckan. Alltid trevligt att träffa släkten. Undrar om jag blir
förkyld nu. Flera av barnbarnen har varit sjuka med hosta
och feber. Är nog ganska tålig. Hoppas det.
Yes, nu ska jag sätta mig framför teven med en stickning
och sen blir det nog en hundpromenad i regnet.
Ha de gott.
Lilian


2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tyckte det var fina bilder du tagit. Vi har haft ganska skönt väder även om det varit grått här också.
Bamse har varit en favorit för mig också. Hade nog prenumeration i 24 år tills Claudia tyckte jag var pinsam. Nu kanske jag kan få ge lilla Charlie en så smånigom. Hurra.
Hoppas du slipper hostan, inte kul att få.
Ha det gott

Lilla My sa...

Naturen är så fin på hösten. I går var jag ledig och stickade på tröjan som jag inte ännu vet vem som ska få...fick klart fram och bakstycket så jag började på ärmen.
Ha en bra vecka!