torsdag 29 januari 2009

Det här med blogg,

Här är en tävling, brukar ju inte vinna men kanske.
Titta här soligaklader.




Blogg
är jobbigt ibland.Bloggtorka kallas det ibland.Långt mellan gångerna jag skriver,
blir ju inte varje dag.
Nya böcker har jag köpt,kunde inte låta bli.
Sååå fint, men hur får man tid.
Dödergöksbaskern blir jag inte less på, har stickat några nu.
Är sååå skön, stormtrivs i den.Har den varje dag på mig när jag
cyklar till jobbet.Häruppe i norr kan det va kallt och jag fryser inte.
Några halvvantar har det också blivit.Stickar i svenskullgarn.
Ska ha de i vår när vi är ute på fågelskådning.Är ju mycket att fota
då, kan bli kallt utan vantar.
Är sugen på att sy en blus som jag såg i en av mina handarbetstidningar.
Kanske inte billigt, men man får de man vill ha.
Måste ut och leta tyg.Kanske ett tunnare jeanstyg skulle passa.
Önskar er en trevlig helg.
Lilian










Inga kommentarer: