fredag 12 oktober 2012

Tänk

att det blommar fortfarande. Allt ser ju så grått och trist ut, men icke denna
blomma som är en sköldpadsört. Om man tittar närmare så liknar den
faktiskt en sköldpadda, huvudet alltså.

Här har jag tänkt att tomater och störbönor ska växa. Har mycket planer
får se hur det går. Plasten är inte satt in utan det får vänta till våren.
Var lite besvärligt att få hem. Fick inte betala via faktura utan måste
betala förskott. Då brukar man väl få en bekräftelse att man betalat
men icke. Efter några mail och hot så fick jag veta när det skulle
levereras. Fick en tid via sms som inte passade mna arbetstider. Var ju
tvungen att ta ledigt som jag inte behövt göra för det levererades mitt
på dan. Tur jag var hemma då. Så omständigt det kan bli.

Har vunnit en bok också. Är med i en läsecirkel på odla.se. Mycket
intressant att läsa i den.

Tänk inte en droppe regn på hela dagen. Korta stunder har vi sett solen också.
Men lite kyligt har vi nog.
Men nu är det helg och det känns väldigt bra.
Ha de gott.
Lilian




1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Hei!
Du har vunnet frø hos meg!