söndag 11 september 2011

Grattis Annika


Idag grattade vi min äldsta dotter som fyllde 40år. Några barn
runt bordet hörde inte till släkten. Vi är ju ganska många så man
fick titta lite extra. Gott fika och glada skratt blev det. Hon blev
lite orolig om fikat skulle räcka när det var en del extrabarn. Det är
därför hon står och räknar på fingrarna. Men jag kan medela att det
blev mycket över. Men så är det alltid man tror inte det ska räcka,
men det brukar bli massor över.


Denna malva vet jag inte var den kom ifrån. Jag såg den idag. Måste vara
nån övervintrande frö som slagit rot just där. Tur att det var soligt och fint
idag annars har jag nog inte sett den. Men man får tacka och ta emot. Fint
när det blommar även fast det är september. Hoppas kylan dröjer.


Ha en bra vecka.
Lilian

Inga kommentarer: