lördag 19 februari 2011

OJ OJ OJ

vilken fredagskväll. Man kan inte tro det är sant att det
finns sååå begåvade musiker. Hur bra som helst. Så nu
var man ju tvungen att goggla på Queen och lyssna på
orginalet. Så bra de är. Har ni tid och möjlighet så
ska ni se A night at the opera en hyllning till Queen.
Johan Boding liknar Freddie M.





Är också med i en grönsaksfrökedja. Blev lite orolig när det
är så kallt här nu och brevlådorna töms på konstiga tider som
inte passar mig. Men jag hoppas de inte frös ihjäl. Grönsaker
kan ju kanske va lite känsligare för kyla. Bytte till mig lite nya
fröer. Ska testa att odla tomater iår. Synd att man inte har
växthus, går ju lite lättare då.

Fick också böcker i veckan. Roslund och Hellströms böcker är
ju bra. Har läst Odjuret, otäck men bra.Sedan var jag
tvungen att läsa mer av författarna.
Boken Stefans lilla gröna en bok om utanförskap var ju häftig.
Skulle alla leva som honom då skulle nog världen se annorlunda ut.
Men tyvärr så är det omöjlighet.
Men som sagt så har vi det kallt som 17 här. Och det skulle nog
fortsätta också nästa vecka. Det är bara att gilla läget.
Ha en bra helg.
Lilian


2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för tipset, Odjuret har jag inte läst, ska kolla efter den.
Så kul att det blev en upplevelse att minnas. Musik är ju mysigt att gå och lyssna till, för stämningen kan ju göra en hel del till upplevelsen också.
Hoppas du får mycket nöje av böckerna nu, rysliga men bra.

Lilla My sa...

Nu just ligger all min läsning nere och sticknings inspiration råder men kanske blir det sen dags att damma av böckerna till våren och sommaren.
Ha det bra
Lotta