söndag 11 juli 2010

Tjena, Hallå.

Nu har man semester. Fint väder har vi och det känns ju bra.
Fast jag har drabbats av en förkylning som många verkar ha
nu. Hostar gör man och kan knappt prata. Man känner sig
ju inte pigg, fast jag tror att feber har jag inte. Inte bra det
här, är ju så mycket man ska göra nuförtiden.


Var och fotade på min kolonilott. Mina rosor har börjat
blomma och min pion. Mina bergvallmon blommar än. Så fin
blå färg, som himmelen. Kanske jag åker upp dit ikväll om jag
mår bättre, bara för att titta och njuta.

Har skaffat mig ett nytt objektiv till kameran. Behövde ett
macroobjektiv för att fota närbilder. Är ju som en helt ny
värld man kommer in i. Men som sagt så behövs det träning.
Svårt att hålla kameran still, man ska väl ha stativ för att det
ska bli bra. Här får ni lite bilder.

Solen skiner och dagen blir nog fin. Härligt.
Ha de gott.
Lilian

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Tycker du tar så fina bilder och lägger upp dem så fint i bloggen.
Trist att du åkt på förkylningen. Om det är samma jag hade tar den tid och kraft. Hoppas det är en vanlig som går över snabbt så du kan njuta din semester och dina vackra blommor.
Jag har en vecka kvar att knega och det känns tungt nu i värmen.