söndag 23 november 2008

Hej.

Nu är min basker klar.Eftersom mönstret var på engelska
och jag har inte prövat på det, så var det lite att klura på.
Hela mönstret var bara förkortningar.Tur att jag hittade
en lista på stickamera.se, hjälpte mig mycket.
Nu tycker jag att det är så skoj.
Nu väntar jag på ett tomtestickmönster, är så häftig med
stort skägg och knorr på luvan.Är lite skraj att handla från
utlandet, är ju det där med betalningen.Vill gärna betala
med faktura.nu måste man betala med kort.
Längtar nu att få börja sticka tomten eller gnomen.
Annars har jag mycket på gång nu.Har börjat på en ny
basker.Håller på med mina dubbelstickade lovikavantar,
bara tummarna som saknas.
Har nog andvändning av dem på en gång, är ju hur kallt
som helst brrrr.
Väntar också på garn som jag beställt.Kul att börja på
nåt nytt.
Nä nu kan jag inte sitta här, måste ut med vovven.
Blåser nästan storm ute, men det är bara att bita ihop.
Ha de bra.
Lilian

Inga kommentarer: